{"id":2159,"date":"2020-07-08T09:12:45","date_gmt":"2020-07-08T09:12:45","guid":{"rendered":"https:\/\/www.movingdot.nl\/?page_id=2159"},"modified":"2023-01-04T09:21:29","modified_gmt":"2023-01-04T09:21:29","slug":"airports","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.movingdot.nl\/nl\/portfolio\/airports\/","title":{"rendered":"Luchthavens"},"content":{"rendered":"
De airside ontwikkeling van een luchthaven met taxibanen, start- en landingsbanen en alle verkeersleidingsystemen, is onlosmakelijk verbonden aan inrichting en gebruik van het omliggende luchtruim en de aan- en uitvliegroutes. Voor het bereiken van de maximale capaciteit van de luchthaven, onder alle weersomstandigheden, is een uitgekiend circulatieplan met bijbehorende infrastructuur noodzakelijk.<\/p>\n\n\n\n
Wij assisteren u bij het realiseren van een optimale traffic-flow. De recente ervaring van onze Tower\/Approach verkeersleiders is bepalend voor het succes van de gehele airside keten.<\/p>\n\n\n\n
Onze kennis en ervaring met de operationele informatieuitwisselingprocessen tussen verkeersleiding, luchthaven en afhandelaren verbetert de performance voor alle partijen.<\/p>\n\n\n\n
Ook hebben wij een uitgebreide praktijkervaring in het effectief bij het bij elkaar brengen van partijen rondom een luchthaven. Bijvoorbeeld het overleg tussen luchthavenexploitant Amsterdam Airport Schiphol, hub operator en grondafhandelingsmaatschappij KLM, LVNL als ANSP, regionale overheden en bewonersorganisaties.<\/p>\n\n\n\n