Realiseren van RNAV eindnaderingen Schiphol baan 22

In dit project voor LVNL heeft MovingDot het ontwerpwerk en de projectleiding uitgevoerd. Baan 22 is de eerste baan van Schiphol die is voorzien van RNAV eindnaderingen. Het realisatietraject omvatte, naast het ontwerp van de routes conform ICAO PANS-OPS criteria, ook nieuwe ATC procedures, training voor verkeerleiders en systeemaanpassingen. Diverse analyses zijn uitgevoerd om te borgen dat de naderingen veilig en efficiƫnt kunnen worden uitgevoerd. Het realiseren van deze baan 22 RNAV naderingen is onderdeel van een groter programma van LVNL om RNAV naderingen op alle Schiphol landingsbanen te realiseren. Op dit moment werkt MovingDot voor LVNL aan het ontwerp voor vier andere landingsbanen.

Hoe kan MovingDot u helpen?

De consultants van MovingDot ondersteunen u bij het behalen van een duurzaam resultaat. Onze belangrijkste taak is ontzorgen, zodat u zich volledig kunt blijven richten op het verder brengen van uw onderneming of bestuurlijke activiteit.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek:

Michel Koeslag

Business Consultant